WhatsApp sa snaží pomôcť používateľom, aby mali prehľad o najnovších správach a aktualizáciách v rámci svojich konverzácií, a to pridaním nových „filtrov chatu„, ktoré uľahčia vyhľadávanie najnovších konverzácií WhatsApp v rôznych kategóriách.
Ako môžete vidieť na tomto príklade, filtre teraz roztriedia vaše diskusie D.M. do nasledujúcich kategórií:
- Všetky – predvolené zobrazenie všetkých vašich správ.
- Neprečítané – všetky vaše osobné konverzácie, ktoré potrebujete dohnať alebo na ktoré musíte odpovedať.
- Skupiny – Všetky vaše skupinové konverzácie na jednom mieste.
Získate tak prehľad o dianí v aplikácii, takže budete môcť ľahšie spravovať svoje priame správy a zároveň budete mať prehľad o skupinových diskusiách v aplikácii.
WhatsApp uvádza, že najmä prehľad skupín bol veľmi žiadanou funkciou, ktorá poskytuje väčší dohľad nad rôznymi aktualizáciami jednotlivých skupín používateľov. Pretože s rastúcim používaním aplikácie WhatsApp, najmä na západných trhoch, čoraz viac ľudí spúšťa skupinové diskusie a môže byť ťažké udržať si prehľad o všetkých najnovších aktualizáciách, keď ste prihlásení do toľkých diskusií.
Aj keď sa, samozrejme, naďalej sústreďujeme na vaše priame konverzácie a na to, aby ste mali prehľad o najnovších správach, ktoré vám boli zaslané. Práve tu sa bude hodiť priečinok „Neprečítané“ a bude zaujímavé sledovať, ako aktualizácia pomôže zefektívniť zapojenie.
Zdá sa, že ide o praktickú revíziu, ktorá by mala pomôcť zvýrazniť najpálčivejšie aktualizácie pre každého jednotlivca. A vzhľadom na to, že WhatsApp si už dlho zachováva svoje základné používateľské rozhranie, je zaujímavé aj to, že Meta sa ho snaží osviežiť, pretože sa snaží rozšíriť používanie aplikácie a podporiť viac druhov zapojenia.
Čo v ideálnom prípade bude zahŕňať aj obchodné aktivity.
Hoci je WhatsApp najväčšou platformou na zasielanie správ na svete, Meta má problémy s adekvátnym speňažením aplikácie, pretože vkladanie reklám do konverzácií nie je prípustné.
Spoločnosť Meta však zaznamenala určitý úspech s aplikáciou WhatsApp for Business, najmä na rozvojových trhoch, a čím viac sa s ňou dokáže zladiť, tým viac príjmov môže Meta z aplikácie získať.
Aktualizovaná aplikácia U.I. by mohla byť ďalším malým krokom týmto smerom.