TikTok spúšťa nové hudobné centrum na zvýraznenie trendových umelcov

TikTok pokračuje vo vývoji nových nástrojov na zvýšenie svojej hodnoty pre hudobníkov a v aplikácii spúšťa nové vyhľadávacie centrum #New Music, ktoré bude upozorňovať na najnovšie skladby od populárnych umelcov.

zdroj: tiktok.com
Ako môžete vidieť na tomto obrázku, #NewMusic bude upozorňovať na najnovšie trendové skladby so zameraním na známych umelcov a ich nové vydania.
Ako vysvetľuje TikTok:
„Naše vyhľadávacie centrum #NewMusic je vyhradeným priestorom pre umelcov z celého sveta, aby prezentovali svoje nové skladby a aby fanúšikovia mohli objaviť svoju ďalšiu obľúbenú skladbu. #NewMusic bude fungovať ako cieľová destinácia pre novú hudbu, bude upozorňovať na nové vydania a uľahčovať fanúšikom objavovanie najnovších skladieb od nových aj známych umelcov.“
TikTok tvrdí, že nové centrum umožní fanúšikom objaviť najlepšiu novú hudbu skôr, ako ju počujú kdekoľvek inde, a zároveň zvýši potenciál pre zviditeľnenie začínajúcich umelcov, čím pomôže rozšíriť ich fanúšikovskú základňu v aplikácii.
Ako môžete vidieť aj tu, TikTok pri spustení funkcie spolupracoval s Jonas Brothers a Miguelom.
TikTok sa stal kľúčovou propagačnou platformou pre hudobníkov, pričom aplikácia v súčasnosti podporuje mnohé trendy, ktoré vyvolávajú veľké hity. Mnohí hudobníci totiž využili slávu TikToku ako odrazový mostík pre svoju kariéru, čo viedlo k novej vlne kapiel a spevákov, ktorí sa snažia napodobniť to isté pre svoje nahrávky.
S ohľadom na túto skutočnosť vyvinula spoločnosť TikTok celý rad riešení na maximalizáciu expozície hudobníkov v aplikácii, vrátane programu SoundOn, ktorý umožňuje nezávislým umelcom nahrávať a licencovať svoje skladby na použitie v aplikácii TikTok, iniciatívy „Stem Drop“, ktorá podnecuje hudobné trendy, a program Music Library.
TikTok tiež experimentuje s novým spôsobom, ako zabezpečiť väčšie zviditeľnenie hudobníkov v aplikácii, a to prostredníctvom možnosti „Work with Artists“, ktorá umožňuje hudobníkom ponúkať stimuly pre používateľov, aby pridávali ich skladby do svojich klipov.

zdroj: tiktok.com
Vzhľadom na dosah a vplyv aplikácie – a skutočnosť, že 9 z 10 používateľov TikToku považuje zvuk za kľúčový pre zážitok z TikToku – má v tomto smere pre umelcov obrovskú hodnotu. Príklon k používaniu hudby je preto pre TikTok dobrým spôsobom, ako maximalizovať význam a upevniť svoju hodnotu v tomto odvetví.